Mednarodni pomladanski kmetijski sejem

Komenda 2016

SEJEMSKI ČASOPIS



Kmetovalčev koledar za plodnost krav

OGLAS


Kmetovalčev rokovnik 2018 ( oglas)



Nacionalna kampanja ''KUPUJEM SLOVENSKO''

V sredo, 9. aprila 2008 je Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij (ZKŽP) začela z nacionalno kampanjo KUPUJEM SLOVENSKO, s katero želi obvestiti potrošnike o pozitivnih učinkih kupovanja slovenskih proizvodov, saj bomo s tem vsi skupaj prispevali k boljši blaginji države, posledično pa bo podpora slovenskim podjetjem omogočala boljšo prihodnost za vse nas. Dr. Tatjana Zagorc, direktorica ZKŽP, je na novinarski konferenci predstavila izhodišča in razmere v slovenskem kmetijstvu in živilski industriji ter samo idejo in osnovne cilje nacionalne kampanje KUPUJEM SLOVENSKO. Mag. Iztok Bricl, predsednik ZKŽP in predsednik uprave Žita d.d. ter Aleša Kandus, podpredsednica ZKŽP in predsednica uprave podjetja Medex d.d. pa sta predstavila razloge za podporo podjetij kampanji KUPUJEM SLOVENSKO. Tatjana Zagorc je dejala, da se je zaradi slabše konkurenčnosti in sprememb na trgu živil ter zaradi vsakoletnega zmanjševanja samooskrbe pojavila potreba po nacionalni kampanji, ki bo spodbudila slovenske potrošnike h kupovanju slovenskih izdelkov. Želimo si, da bi se prodaja slovenskih izdelkov povečala prodaja, saj bi s tem zaščitili delovna mesta več kot 100.000 zaposlenih v kmetijski in živilski panogi. Ta kampanja postavlja temelje in daje pogum za generično promocijo. Za njo pa stojijo motivirani ljudje in kmetijska ter živilska podjetja, ki želijo doseči spremembe. Kampanja bo potekala v več fazah. V prvo fazo kampanje, ki bo trajala 6 mesecev, bodo podjetja vložila 100.000 €. Kampanja bo financirana izključno s strani slovenskih podjetij, članov ZKŽP. Kampanja bo v začetku potekala preko oglaševanja v tiskanih medijih, radiu, vele-plakatih, spletu, ZKŽP bo izdala tudi katalog podjetij, ki bodo pristopila h kampanji. Podjetja bodo logotip kampanje uporabljala ob svojih dogodkih in na komunikacijskih gradivih. Kar je pa najpomembneje, sodelujoča kmetijska in živilska podjetja bodo znak kampanje lahko prostovoljno uporabljala na izdelkih, vendar samo na tistih, ki so bili proizvedeni v Sloveniji. Uspešnost kampanje se bo po zaključku prve faze merila s priklicem kampanje pri potrošnikih in morebitnim povečanjem prodaje. Na podlagi podatkov se bodo sprejele odločitve, na kakšen način bo kampanja živela naprej, pravi Zagorčeva. Mag. Iztok Bricl, predsednik ZKŽP je mnenja, da Slovenija potrebuje takšno kampanjo, saj smo Slovenci premalo zaveden narod in premalo posegamo po slovenskih izdelkih. Navaja razloge, zakaj se je podjetje Žito d.d. odločilo podpreti kampanjo; skozi kampanjo želijo poudariti, da so slovenski izdelki priznani, kakovostni, znanega porekla in proizvedeni v podjetjih pod visokimi standardi ter nudijo dobro oskrbo kupcev. Poudaril je krajše transportne poti, ki jih omogoča majhnost naše države. Bricl še pravi, da nikakor ne gre za morebitno “priviligiranje” izdelkov slovenske živilske industrije, temveč le za odnos do izdelkov “Made in Slovenia”. S kampanjo KUPUJEM SLOVENSKO bomo dolgoročno obdržali delovna mesta, še naprej razvijali ruralna območja, krepili razvoj širšega družbenega okolja ter poskrbeli za socialno varnost. Ob koncu še pove, da ko se odločimo za nakup slovenskega izdelka, se ne odločimo samo za slovenski zajtrk ali kosilo, temveč je obenem tudi dejanje podpore slovenskim kmetom, domači živilskopredelovalni industriji in njihovim zaposlenim. Svoja stališča in poglede na kampanjo je na novinarski konferenci predstavila tudi podpredsednica ZKŽP Aleša Kandus. Kandusova zagovarja, da je potrebno slovenskega potrošnika prebuditi, da začne razmišljati o svoji izbiri, o nakupu, naj ne sledi le oglasom, temveč naj se odloča po svoji lastni presoji. Slovenska živilska in kmetijska podjetja približno 85% vse proizvodnje prodajo na domačem trgu, zato je zanje slovenski potrošnik najpomembnejši. Slovenska živilska industrija je tesno povezana tudi s kmeti, saj od njih odkupuje pridelke in tako zagotavlja kruh tudi več kot 100.000 kmetom in njihovim družinam. Kandusova pravi, da se moramo Slovenci zavedati, da je za zdravo prihodnost naroda pomembno, da ohranja svojo proizvodnjo in samooskrbo. Kandusova je novinarsko konferenco zaključila z mislijo, da se moramo zavedati vpliva naših dejanj na naš bivalni prostor ter na naše okolje. Pravi, da bodimo odgovorni do sebe, svojega zdravja, naše prihodnosti. Naj nam ne bo vseeno.

 
Nagradno žrebanje
 
Voščilo 2019
 
Cenik nalepk
 
Voščilo 2017
 
Preureditev hlevov - stroški v milijonih
 

arhiv
14.10.2019 2200 lit...
13.10.2019 Gaspardo NINA 300...
12.10.2019 Amazone D8-30...
11.10.2019 kuhn...
10.10.2019 Lamborghini...
10.10.2019 Trosilec mineralnih gnojil...
09.10.2019 250 cm...
09.10.2019 Prodam.nakladača za gnoj...
Nagradno žrebanje
 
Voščilo 2019
 
Voščilo 2017
 
AKCIJA - naročilo Kmetovalca
 
Vabilo na strokovno izobraževanje - Bela Krajina
 
Vabilo na izobraževanje - Bela Krajina
 

arhiv
Ste zadovoljni z izidi volitev v KGZS